Agnes en Ingrid willen verandering Color Contrast - klein

CAMP15 is een initiatief van Bureau Tij. Bureau Tij is het strategische campagnebureau van Agnes de Rooij en Ingrid van den Berg. Met campagnetrainingen, -advies en –evaluaties staan ze organisaties bij om effectievere campagnes te ontwikkelen; campagnes die niet alleen de boodschap door laten dringen tot de juiste doelgroepen, maar ook daadwerkelijk een verandering teweeg brengen.

Agnes de Rooij en Ingrid van den Berg beschikken beide over veel praktijkervaring, opgedaan bij verschillende NGO’s in binnen- en buitenland op het gebied van onder andere milieu, mensenrechten, werknemersrechten, dierenwelzijn en aidsbestrijding. Bureau Tij adviseerde en trainde inmiddels organisaties zoals Greenpeace International, Fairfood International, foodwatch, Hivos, Milieudefensie en Questionmark.

In campagnetrainingen leert Bureau Tij medewerkers van NGO’s om alle stappen te doorlopen die nodig zijn om een effectieve campagne te ontwikkelen. Van het probleem dat je wilt oplossen naar een effectieve aanpak.  Ze maken daarbij onder andere gebruik van concepten als Theory of Change, Critical Pathway, Key Actors Map en Value Based Segmentation.

Anderen over Bureau Tij:

I was very impressed with the broad and thorough level of knowledge that Agnes de Rooij and Ingrid van den Berg have of the NGO sector, both in the Netherlands and internationally. I would specifically want to emphasize the sound quality of the work delivered, coming from a proven ability to analyze, innovate and adapt. Ioan Nemes, Policy Advisor bij Oxfam Novib en voormalig Senior Manager bij Fairfood International

Verschillende deelnemers over de campagnetrainingen van Bureau Tij:

Het had mijn werk een stuk gemakkelijker gemaakt als ik de informatie van Bureau Tij eerder had gekregen. Nu pas snap ik de keuzes die soms genomen -moeten- worden. Campagne voeren is echt een vak apart. De manier waarop Agnes en Ingrid het geheel verduidelijken is verfrissend….

I really liked the structure of the training, the pieces of the puzzle came together during the training

The trainers gave me a complete view of the planning process

I went home empowered and inspired

Camp15 was niet mogelijk geweest zonder de steun van:

ASN LOGO MET PAY-OFF

Adessium_DEF

 

the ones who are crazy enough to think that they can change the world - are the ones that do

Steve Jobs